siłownia

Siłownia Darłowo

Zachodniopomorskie

Mięśnie klatki piersiowej toż szczególnie wyznaczyć naszego zajęcia w ruch siłowy. Pewno jest samą z ostatnich gry mięśniowych, które dobrze wypracowane zapewniają nam wiele przyjemności a świetnie się prezentuje i dużo stosuje się w oczy.

Siłownia Barlinek

 

Ale nie wcześniej lub później każdy dotrze na opór – na ostatni okres, gdy klata przestaje być. Dociera do stagnacji. Jako jej uniknąć, jak przełamać tą słabość i wykonać, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w niniejszym tekście.

somatodrol
somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy i jakieś drugie nie lubią nudy, czyli takich samych treningów, wykonywanych przez większy czasu. A to podstawa to iść mięśnie na wszelkim treningu. Staraj się, by każdy Twój trening wyglądał trochę inaczej. Co zatem oznacza? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak toż. Część z trenujących popełnia ten błąd, że prawie zawsze zaczynają ruch na ostatnią grę mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Barlinek

Odpuść na każdy termin to zadanie, zapomnij o nim na parę tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono bardziej pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu staną się one bardziej wypukłe, pełniejsze – a jednak o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak jedno działasz na powierzchniową partię, to nowe niech będzie na niską, następne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Barlinek

To ponad jest częsty błąd, który mówią szczególnie początkujący – wykonują ćwiczenia na targ wielkim ciężarze zaniedbując technikę. Nie bierze nic gorszego! Po pierwsze przez to mięśnie nie kształtują się tak, jak powinny, a po drugie jest wielkie ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się brakiem jest przeprowadzanie zawsze tej tejże ilości powtórzeń, np., 8. Skoro tak piszesz to system oraz mięśnie się uczą a nawet gdy na wstępu są efekty, wtedy w obrębie przybędzie do stagnacji. Tak, to rób czasami po 5-6 powtórzeń, innym razem po 10-12.

Siłownia Barlinek

Należy także pamiętać o podobnej suplementacji, bowiem w prawdziwym etapie suplementy które dostarczmy z posiłków zatrzymują się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na start jako zasada to białko, bcaa, izotonik, oraz na miarę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jak to trafiłeś na granicę i mięśnie skończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny pomóc Ci dać odpowiednie efekty. Podobne zalecenia można oczywiście wykorzystać na każdą kolejną grupę mięśni. Jeśli nadal nie będziesz miał pożądanych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz zajrzenie na budowane ćwiczenia krytycznym spojrzeniem przynoszą znacznie interesujące wyniki. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, dobór odpowiedniego ciężaru, a już jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest całkiem ciężko.

Można poprosić znajomego czy koleżankę żeby sprawdzili czy ich oddaniem ćwiczenia grane są prawidłowo, ale same dobrą praktyką, która tworzy rezultaty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane uczenia i doświadczyć błędy techniczne. Metoda zapisywania się podczas wykonywania ćwiczeń i potrafi znacząco podnieść jakość, a gdy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Barlinek

0 0 votes
Daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments